Rock my world into the sunlight, make this dream the best I've ever known.

Dag 10; det här gör mig lycklig!

I princip allt kan ju vändas till något positivt som jag blir glad av!
Men vänner, familj, sovmorgnar, god mat, sol, pussar, glass, att dansa, leenden, natur, härlig musik, grymma filmer, föreställningar, fester, efterrätter, kramar, skratt är några saker bland många som gör mig lycklig!

Dagar som denna gör mig också väldigt lycklig!
Har fått vakna upp bredvid världens bästa Daniel, umgåtts med min underbare hund Razze och snart ska jag bege mig mot nyckelstigen för att hänga med min efterlängtade vän Emelie! ♥

Det gör mig glad inuti! :D



Kommentarer
Postat av: sweet dreams are made of cheese

hade en underbar kväll med dig ellsan!! :D <3

2011-11-26 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0