Relaxe, take it eeeeaasssyyyyyyyyyyy

Fan vad fett jag mår nu alltså!!!
De senaste två veckorna har jag haft ont i kroppen och känt mig aningens mer som Agda 87 istället för Elisa 18. Dessutom har jag varit astrött hur mycket jag än sovit.
Jag har gissat mig fram till att det varit årstiden och mörkret som varit en utav bovarna,
likaså all stress i skolan - men jag har som inte gjort något särskilt åt det.

Men ikväll då jävlar for jag och tränade för första gången på en månad
= och nu känns det bara så himla härligt igen! :D

Känner mig alldeles varm, gosig och avslappnad i kroppen efter ett motionspass, lite rodd och sen
en släng stekhet bastu på det!!! Åh - nu mår jag verkligen som en prinsessa!

Ska krypa ner i soffan framför ett avsnitt av Grey's, lite te, två rediga äggmackor och en pucko nu och bara njuuuuuuuuuuuuuta!



- som en ljuveldruva!


Kommentarer
Postat av: piggies wiggling

Haha åh, ljuveldruva...

2011-11-22 @ 07:32:47
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: your creepy stalka!!!

åh vilken underbar bild! :D

2011-11-22 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0