Need some time of from that emotion.

Oh hola bandoola.
Efter en kik på Mathildas (ni vet hon med limpan) blogg så blev jag plötsligt
sentimental! Vi har fan bara ett halvår kvar i skolan!!!
Klart jag vetat det tidigare, men tanken känns ändå så främmande!

Även fast det kan vara ganska krävande så gillar jag ju skolan, lärarna, lektionerna, klassen och alla underbara, fantastiska och ljuvliga vänner där. Kommer sakna det halvsunkiga kaffet och alla luncherna med.
WÄÄÄÄH!

Ska försöka att inte ta ut paniken i förskott dock... men ändå.
AAAAAH!

Kompenserar min trötthet/nästan-no-life-förutom-skola-och-körskola
med "sprudlande-listan" på Spotify, bl. a den här spelas;

Kan ju inte annat än charmas av George!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0