Jag har plötsligen tänkt på dig.

Det här får mig att skratta;

Alla jävla luncher i Anderstorpsskolan matsal med fantastiska vänner!
ÅÅååååÅhhhh vad jag har garvat ihjäl mig, tjutit av lycka, spottat mat på folk, satt mjölk i halsen, sprutat vatten genom näsan och nästan dött av eufori. En ständigt underbar sten på min vardagsstig!

Vid detta tillfälle var det till exempel kult i matsalen;
[häst-limpe-Mathilda!]
tror dessutom att kvinnan hade sladdriga långkallingar med snopplucka den dagen,
blir det nånsin underbarare? :D



Snart kommer mamma till stan, då ska vi på presentjakt och prata en massa hoppas jag!
Blir nog gosigt! Sen blir det Danne!

Glömmer bort hur bra jag har det mitt i allt det gråa,
ska skaffa mig en bättre syn på det hela nu!


Kommentarer
Postat av: tild

lol skrattar åt dig med sojis

2011-11-28 @ 17:51:15
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0