Girls just wanna have fun!

Efter middag och utklädningsprovande med Danne, syrran och mamma + promenad så begav jag mig till Emelie för att träffa henne och Soffe! Det har känts som åratal sen vi träffades så vi hade mycket skratt och prat att ta igen - dessutom hade Emelie gjort supergoda morotskakecupcakes kvällen till ära! :D

Elias och Kattis kom förbi och fikade lite och sen for vi ut och åkte i Elias bil som han köpte igår! Det blev en sväng ner till havsbadet, Furuögrundskajen samt en hel del tutande och pratande utan för Helenah!
Riktigt roligt var det! :D

När de for så fikade jag, Emelie och Soffe lite till (standard?) och spelade alfapet.

Jag hade en toppenkväll!! ♥



Visar en ljuvlig bild på dessa goingar från vår goda men SVETTIGA cykeltrip till Bersan i våras! :D

Kommentarer
Postat av: fika är verkligen standard för oss

hade också en toppenkväll!! vi hann verkligen med allt möjligt! :D

hoppas du har en toppenkväll ikväll med! :D ta hand om dig, det är ju trotsallt toxic! <3

2011-11-04 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0