Do the hustle!

Den här tiden på torsdagar mår jag oftast lite extra bra!
- Som vanligt efter den torsdagliga teatergruppsträffen så känner jag mig upprymd och upplyft när jag kommer hem. Jag får så otroligt många skratt, positiv energi och härliga idéer av att vara med min teatergrupp att jag nästan kan lyfta och flyga iväg! Otroligt tacksam för det!

På vägen hem köpte jag mango på ICA och prata med deras trevligaste (enligt mig) kassör John en stund innan jag cykla hem och träffa pappa som for ut och övningskörde med mig! Han är för fin och tålmodig min han! Tusen tack!

Tänker på hur härligt jag har det mitt i alla krav trots allt.
Eller, det kanske är när jag fokuserar rätt (på det härliga vill säga) som jag faktiskt fattar
hur ljuvlig vardagen kan vara och inte bara ser hindren.

Nu blir det mango, te, samhällsplugg och försöka somna innan halv ett
- wish me luck!


- nätt &jämnt arton bast i aprilsolen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken tokfin bild!:D <3

2011-11-18 @ 06:57:46
URL: http://stiinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0