Better drink my own piss!

Just ja!
Idag hade vi som går Svenska C på skolan redovisning på våra talkshows inför varandra!
De andra grupperna var sjukt duktiga och roliga och jag blev minst sagt både underhållen och berörd.
Min grupp hade målgruppen "Män 45-50 år" och det låter kanske knepigt men vi hade många idéer och jag blev väldigt nöjd över vårt slutresultat! Bra jobbat tjejer!!!

Jag gestaltade Per Morberg och Bear Grylls och var alltså grov som satan!
Förjäkla kul var det men det var lite svårt att hålla masken när jag skulle lära publiken tälja sig ett
damdamdam .... fiskespjut!

Men annars var jag kär, goa gubbar bågge två det där!
Kan inte låta bli att bli fascinerad av Bears skills;
(här fiskar han enbart med högerhanden!!)



"All my instincts are screaming - but I want this fish!"
HAHA åh så brutalt!!!


Kommentarer
Postat av: Alma

åhfyhelvette vad stor fisk! :o

2011-11-29 @ 18:51:51
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: tttttttttaaaaaggggggggad tjej!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD PÅ VAD DU SKREV ELLAN!!!!!!!!!!



KAN INTE ANDAS VI DRAR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2011-11-29 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0