Ängeln i rummet.

Hej goingar!

Idag har min dag bestått av elevrådsmöte och två stycken teaterlektioner.
Känns lite knepigt att hålla på med två olika föreställningar samtidigt men det är roligt också!
Hoppas bara att min grupp får till vår Strindberg-tolkning som ska upp på Västerbottens caféscen i början av december.

Efter skolan hälsade jag på mormor vilket var alldeles för längesedan sist. Vi drack kaffe, fikade och pratade en massa - och dessutom fick jag med mig lite fint julpynt hem till lägenheten som hon tyckte att jag skulle ha!
Fick bland annat en jättesöt griskruka där jag ska plantera en hyacint senare ikväll - känner hur julkänslorna smyger sig på och jag blir riktigt förvånad över mig själv faktiskt! Fast det är ju bara 24 dagar kvar nu... galet!!!

Jag & mormor förra julen:



Snart; middag och sen teatergrupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0