Alla har vi varit små.

Dag 6 - mitt tidigaste minne

Mitt allra första minne har jag från när jag var två, tre år och det består i att jag går hand i hand med farmor längs hennes och farfars potatisland. På motorvägen nedanför kullen vi går på så kommer en bil med ett släp fullt av brädor körande. Precis när bilen passerar oss så tappar den ett par brädor som landar på asfalten med en ljudlig smäll. Jag minns att jag blev jätterädd över incidenten som för mig var riktigt upprörande, men som tur var hade jag ju farmor där som kunde trösta mig.

Jag har även andra "minnen" från den tiden men de vet jag ärligt talat inte om jag minns för att jag verkligen gör det eller om det är bilder jag skapat i huvudet efter att mina föräldrar berättat det för mig.

Farmor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0