På gott humör!

Matte hela dagen! Kul kul?
Faktiskt i slutet då varken provvakten eller vi som satt kvar orkade vara seriösa längre och började sjunga musikallåtar och knapra smultronkex istället!

Efter skolan gick/cyklade Mathilda, Carro, Hannes, Rickie och jag till Stigs för en fika! Mysigt vare och Mathilda bjöd mig som födesedagspresent - Tack! :D

Och när jag kommer hem ligger denna lapp på köksbordet:
"Till en flicka som kämpat med prov hela långa dagen,
behöver nåt uppfriskande i den tomma magen! =)
Kram Mamma
(P.S; Titta i kylskåpet! D.S)"

Då har min fina mamma smygit in i lägenheten och gömt en bakelse i kylskåpet åt mig!
Tror minsann att många kvinnor i mitt liv vet hur man finner vägen till mit hjärta.
Genom socker!


tjatig bild jag vet men den är ju priceless!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0