Jag är glad för jag är nöjd

04.48
Det är egentligen mycket dumt att jag är uppe den här tiden!
Kommer mest troligt vara lite ångerfull imorgon...
Men man lever ju som bara en gång, och just därför är det ju ganska fantastiskt att vandra hemåt i den tidiga majmorgonen när partyprissarna slutat festa och de morgonpigga inte kravlat sig upp än. En väldigt fin tidpunkt faktiskt. Det var jag och alla fåglarna.

Idag har jag gått barfota i gräset för första gången, druckit kaffe på bron och samtalat med mamma och Danne. Har även hunnit med att jobba, träffa min syster en stund och få skjuts till stan.
Kvällen spenderades hos Mia med Mathilda, Alma och Lisette! Mycket trevligt må jag säga! Vi käkade kakor i massor, pratade, spelade Mario Cart och såg en otroligt obehaglig men otroligt underbar film - Black Swan!
Skrek av rädsla men var full i förtjusning! Konstigt!

Sen kom John förbi och och provsmakade kakor. När Alma och Lisette cyklade hem spelade Mathilda och John gitarr och sjöng fint medan jag lyssnade på härligheten och försökte avgöra om solen gick upp eller ner utanför fönstret.
Efter ytterligare en stund cyklade även John hem så jag och Mathilda slog oss ner vid köksbordet för härligt snack om det mesta på den här planeten.

Tog adjö för en stund sen och nu är jag hemma här i lägenheten.
Sammanfattar den här dagen som en av de finaste!
Ska lägga den i min skattkista av minnen och krypa till kojs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0