Energi efterlyses!

Igår efter teorin tog jag bussen till Byske där jag fick skjuts av Emelie för första gången, vi pluggade (faktiskt!!), tatuerade varandra väldigt fint och bakade cornflakes-kakor som vi tog med till Soffe. Vi smög in och gömde oss i hennes garderob men eftersom hon inte upptäckte oss så slutade med att vi fick avslöja oss själva! Det blev en väldigt trevlig stund i mitt liv med kakor och planer för sommaren.

Idag har jag haft prov och sett en dansföreställning som var riktigt bra, obehagligt bra på vissa ställen också! Helt fantastiskt hur mycket fin scenkonst man får se då man går estet = tummen upp!
Efteråt traskade jag runt lite på stan med Mathilda och Rickie och gjorde mig ett riktigt bra och hemligt fynd!

Efter 2 härliga (men hektiska) dagar så känner jag mig helt slutkörd, seg och dödstrött.
Tror att jag chockat kroppen med ovanligt mycket träning och alldeles för lite sömn i kombination med för många tankar på kommande prov och inlämningar.

Sen så längtar jag ihjäl mig efter en viss person...


Gissa vem???

Nu ska jag avsluta detta trötta inlägg och bege mig ut på nya äventyr med teatergruppen, de om några brukar smitta av sig med sin energi!!

seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0