Winning!

I veckan bakade jag cupcakes som jag satte vinbärsblad på för att det skulle se lite tjusigt ut:
Dannes kommentar när han fick äta en imorse:

"Galna kaker! Kvistar och grejer!"

tyckte det va en ganska härlig kommentar!

Min helg började i Kåge hos Jenny med SKERUgänget och vi fick finmiddag och många skratt,
dessutom lite gjort också! Grymt!
Efteråt kom Danne till mig och det var riktigt efterlängtat!!
Idag sov vi toklänge, sen gick vi på stan och tog en fika på Ainas.
Nu har han åkt och jag har tänkt röja upp lägenheten på damm och disk, njuta av eftermiddagssolen och ledigheten och lyssna på sprall-pop tills jag purknar!



Good times! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0