Come let´s pray for the weekend babe

Väldigt fin helg!
Mycket av fredagens och lördagens aktiviteter går att beskriva genom ett gäng bilder som jag så fräckt snattat från Mathilda; http://coopertrooper.blogg.se/.

Fredag:


Sushi hos Mathilda med härliga människor och en halv Machete-film!

Och jag var hungrig och snygg som vanligt...



Efteråt hem och mysa med älsklingen till andra delen av Machete (eller okej, laddningen lagga med tio minuter kvar men...)

Jag och Danne:



... Och Machete!



Lördag:

Stan med Danne, han storshoppade och jag köpte ett ynka - men väldigt gott - te!
Ombytta roller? ;)

Gymma lite, basta lite, tvärkasta ihop en morotskaka och begav mig sedan till mullberget och en riktigt gosig replokal för natt-picknick:










Very gosigt - indeed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0