Look into the air / Explosions in the sky

Internationella kvinnodagen/fettisdagen spenderades bl.a på ett möte med teaterkvinnor och semlor - så  jag "fångade dagen"  kan man säga! ;)

Jag hann även med att köra 3 olika bilar, äta fler semlor, åka skidor och fara till Daniel.
Vi har ägnat åt oss pussar, friluftsliv och Kill Bill 2 - en riktigt fin mix!

Ikväll har jag och mamma haft spa-kväll här i lägenheten och det har varit riktigt mysigt!
Hon är så fin min mamma förstår ni!


...och här är hennes avkomma; Semmelkvinnan!!!!!

Jag får fina meddelanden av Emelie från England och blir varm i hjärtat då jag läser!
Nästa vecka kommer Fröken Caroline hem från Thailand, det ska bli kul att se henne och höra om hennes äventyr på andra sidan jordklotet. Det är fint med resande kvinnor - men jag längtar tills de kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0