Jag har trillat dit jag har fallit jag har vaknat

Om prick två veckor så fyller jag arton.
Känns spännande och lite obehagligt på samma gång.
Har längtat så mycket efter att bli myndig och ha fullt ansvar över mig själv,
samtidigt som jag ibland bara vill vara liten igen.
Hoppas att det inte är så himla stor skilnad mellan att vara (sn)arton och arton.

Om prick två veckor och fyra dagar så sitter jag på tåget till Lindesberg och Felicia!
Längtar så jag nästan spricker!!!
tack mamma som hjälpte mig boka!

om två veckor behöver du inte hjälpa mig med sånt längre...
då får jag betala med mitt eget kort.
Det ska bli skönt. Men svårt!



- åh vackra människa! I´m coming to get'chaaaa!!Jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0