00.00

Undrar om det finns något skönare än en ren lägenhet då man levt i ett decimeter damm en månad
fast nu överdrev jag lite
men inte så mycket!

Undrar om det finns något skönare än den här eftermiddagen och kvällen,
så mycket tid från ingenstans att lägga på nästan vad man vill.

Imorgon ska jag äta cupcakes till frukost,
förgylla morgonen liksom.
På tal om morgon så hade jag världens mysigaste morgon imorse innehållande mycket näring utan konstgjorda tillsatser, och jag kände att jag växte.
- åh, livet!






Kommentarer
Postat av: lisette

Bor du i en egen lägenhet nu eller är jag ute och cyklar? :P

2011-03-23 @ 21:35:14
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: lisette

sv; Åh, ja alltså.. jag vet ju inte. Men mycket stämde in på mig, det gjorde mig lite rädd faktiskt.



Men jag ska inte haka upp mig på det, jag ska bara försöka få mig att sluta bry mig om mitt utseende. Speciellt min hy som jag jämt och ständigt klagar över, det är mitt största problem.. kan må så dåligt över min hy och skäms för att visa mig utan smink, men då säger folk att jag inte alls har så dålig hy som jag påstår. Ändå ser jag på mig själv som en pjuttig tonårstjej med finnar fulla ansiktet och en stor tydlig näsa. Önskar jag kunde se på livet och mig själv som du gör! You're an inspiration :)

2011-03-23 @ 22:29:18
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0