När ölen blir blå är älgen kall

Konstig skoldag idag! Obeskrivligt fint att träffa massa folk igen, men extremt stressigt var det när alla dans&teater-lokaler skulle städas samtidigt som jag befann mig ute på febril lärar-jakt för att få reda på betyg och boka in ett omprov. Stället blev rent tillslut och jag hittade mina lika hysteriska lärare tillslut - saken är nu biff!

Mina fina krigare Soffe och Emelie kom förbi mig på skolan och sen så cyklade vi till Bergsbyn och tog en glass! Förfärligt varmt var det att cykla men sällskapet och bergsby-glassen var fenomenal!

 <--- ♥

Efteråt blev det dusch, snabbköp av föda på ICA och sedan styrde jag stegen mot Scandic för att kika på balen med Mathilda, Linnea och Rebecka! Alla var så otroligt fina och det var riktigt roligt att titta på! :D
Därefter chillade vi på MAX ett tag innan det blev dags att gå hemåt.

ÅHHHHH det känns verkligen skitjobbigt att sitta inne ikväll när världen är så ljuvlig utanför men behöver verkligen göra klart det sista skolarbetet + sova ordentligt eftersom senaste dagarna varit långtifrån sömnrika!
Vore också bra att ge kroppen en ärlig chans att bli frisk innan sommarlovet,
så det är väl bara för mig att sätta igång!

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0