Äntligen!

SOMMARLOV!!!

Om jag vill sammanfatta mitt andra år på gymnasiet med ett ord så skulle det vara: Fantastiskt!
 Med undantag för perioder då jag trott att jag skulle krascha i väggen, men som tur är har koffeinet och fina klasskamrater hjälpt mig orka vidare!
Och såhär i efterhand ångrar jag verkligen inte mitt kämpande, nu när jag fått veta de flesta betygen känner jag att det varit så sjukt värt det!

Var på Dannes student idag också och det verkade så sjukt härligt att gå ut!
Snacka om att jag ser framemot min studentvecka nästa år!!
Men just nu är jag lycklig över att ha ett år kvar i skolan och ett sista sommarlov att njuta av
- ska börja göra det NU med massa schysst musik och
senare taggar jag studentmiddag hos Danne och klassfest!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0