som om varje kväll vore den sista

Ja... var ska jag börja?
Jag har haft ännu en toppenkväll den här veckan!!!

Den började hos Mia kring hennes köksbord tillsammans med Mathilda, Carro, Lovisa, Hannes, kaffe, cola, kakor, prat och underbarhet i mängder! När vi skulle skiljas åt så kändes tanken på att gå och lägga sig alltför avlägsen så Lovisa föreslog en öl på Olles på hemvägen, så varför inte?! :D Chillade utomhus ett tag tills Mia, Marika och Salle kom och vi spenderade kvällen pratandes och skrattandes med dem! Jävligt fint! Om jag säger såhär; vänskap har ingen åldersgräns!

När de stängde tog jag och Lovisa en trevlig tedejt hos mig och för en stund sen for hon hem.

Det slår mig bara mer och mer hur underbart det är att existera - och inte bara det - Att Leva!!!

Det enda som känns lite mellan är nog den tveksamma mängden sömn den senaste tiden.. men ehm...
Man lever bara en gång!!!


Tumblr_lkzcepgodg1qfi2dto1_400_large

Kommentarer
Postat av: Mia

En av de trevligaste kvällar jag haft på Puben på mycket länge! Tack för sällskapet :)

2011-06-12 @ 13:32:55
Postat av: Lovisa

:D

2011-06-25 @ 05:21:09
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0