Mitt sista sommarlov

Egentligen har jag inte så många spikade planer inför sommaren förutom att jag ska jobba och vara high on life på Trästock och Storsjöyran. Fast det tål att tilläggas att jag peppar sönder inför en Stockholmsresa (COME ON GIRLS!!!) samt en tripp till fina Bjursele med ett gäng goingar, för något säger mig att det är en alldeles fantastisk plats såhär års!

Sen så har jag några mål inför sommaren...

* Bada massor! Jag tycker att det är så grymt härligt men det gäller att passa på nu under de här månaderna! Helst vill jag doppa mig minst 15 gånger för att slå förra sommarens rekord! Hav, sjöar, älvar, tjärnar, vattenpölar here I come!!! (pooler räknas inte!)

* Lära mig hjula! Jag tycker att det skulle vara ett så fantastiskt sätt att kunna visa sin glädje på så det vill jag kunna! Hittills i sommar har de otaliga försöken mest resulterat i blåmärken, träningsvärk och grönska på rumpan men innan skolan börjar om vill jag åtminstone kunna göra en hyfsad hjulning iaf!

* Ta tag i körkortet på allvar!
Jag vet att jag kan om jag bara fokuserar ordentligt och tror på mig själv, så nu sätter jag igång! Vill ju ha körkortet innan nyår, men det skulle inte sitta fel med lite marginal!

* Läsa ut en bok! (förutom körkortsboken) När tog jag mig tid till det sist egentligen? Mars?! Riktigt dåligt med tanke på att jag gillar det, så det ska jag greja nu!

Jag är ganska duktig på att planera långt in i framtiden och boka upp mig på saker, men jag ska försöka ha "tomma" dagar i sommar som jag bara ska fylla med tjaa... lugna saker som faller mig in! Vill lära mig att slappna av på riktigt!!

...Fast sen så vill jag ju självklart fylla mitt lov till bredden med fantastiska människor, mysiga kvällar med kubb och te samt magiska party-nätter! Plus att jag vill nå up ptill mina mål!

Hoppsan... plötsligt verkade min sommar rätt uppbokad med grejer iaf!

Aja, 2010 var en fantastisk sommar - nu ska jag göra 2011 års upplaga FANTASTISKARE! :D

...Har redan börjat!!!


Kommentarer
Postat av: emsan

åh ellan elllan ellan!! :D



jag blir så glad av din text!! :D :D



förra årets lov var FANTASTISKT och med tanke på hur detta lov har börjat tror jag faktiskt att detta bara kan bli bättre och BÄTTRE! :D



vi måste verkligen peppa stockholm, jag är jättepeppad!! :D :D :D



btw, vi kommer förhoppningsvis hänga en massa i sommar och du vet ju vad soffe brukar kalla mig- badoman! ;D Nog för att jag inte har tagit mitt första dopp ännu.. :O

2011-06-17 @ 16:49:36
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0