Janglin'

Min sista sommarlovsvecka på många veckor så
jag tar in så mycket av härligheten och ledigheten som det bara går!

Har sovit i en evighet, käkat frukost i solen, promenerat med min mörke kompanjon, bosatt mig i bikinin, läst bra böcker, haft Christer i öronen, käkat middag ute på gräsmattan med mamma, städat ut dammdemonerna och plockat en riktigt fin bukett!

Tror det är en ny hobby faktiskt, att plocka blommor alltså. Känns både som mani och terapi för mig.
Skulle nog kunna göra det i en evighet om inte alla vaser i huset var för små.
Mitt rum luktar iallafall ljuvligt just nu!!!

...tänker förövrigt smygiga sneaky tankar om mina augusti-planer as well...
kan göteborg vara ett alternativ..?



annars så är kallkaffe uppvärmt i micron något underskattat och jätteljuvligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0