Drar till skogs!

Jag var en lagom glad tjej tidigare idag med lite sömn i bagaget, tusen grejer att packa, en misshandlad armbåge och dessutom inte så himla bright när jag handlade så att jag knappt tog mig hem för att det blev för mycket att bära!

...Men en räkmacka, två avsnitt av Sex and the city samt en tupplur senare är jag fit for fight igen! :D

Om sisådär en timme blir jag upphämtad av bilen som går mot Bjursele där jag ska spendera några ljuva dagar med Mathilda, Carro och Hannes! PEPPAD!!! :D :D :D Ska ha ordentlig semester utan internet och tider att passa, bara njuta av gott sällskap, god mat, den Bjurseliska naturen och av sommaren i synnerhet! :D



-Right guys? ;)

Ha ett gäng fina dagar och en tokgosig midsommar ni andra! :D
HERRÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0