Du fångar mig med varje blick

Var med min fina Daniel hela dagen igår och bara mådde bra.
Njöt av hans sällskap.
Att en person kunnat göra mig så lycklig för två år sedan och sedan fortsatt med det tills nu,
det känns så obeskrivligt jävla bra!

Han bjöd mig på middag också, och det var en av de bästa jag någonsin ätit!
Tack tack tack tack tack Daniel, för allt under de här åren! ♥ ♥ ♥
Du är obeskrivligt älskad!

Idag, skola och sedan öppet hus för niorna till kl. 8.
Trött som tusan men visst blev våra uppvisningar roliga allt!
Speciellt den med oväntade incidenter!

Nu är jag ännu tröttare.
Dags för bra bok, te och godis!
(och ja, jag vet att jag börjar min nyttiga vecka börjar lovande..)


gladtjeja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0