Det är frågan

Skratten och idéerna har sprutat hela kvällen.
Har lett teatergrupp och varit på riksteatermöte.

Teatermänniska är vad jag är, för jag tycker så innerligt mycket om det!
Men ibland när jag nämner att jag är det
(och dessutom har stora brillor och dricker kaffe,)
har en del personer i världsrymden yttrat att jag är SVÅR.
ganska konstigt egentligen, för jag tycker att jag har en väldigt lätt själ.

det här med fördomar... vad innebär egentligen alla stämplar man sätter på människor man inte känner utan bara tittar på? och vem bestämmer vilka märkliga krav man ska uppfylla för att få en sån stämpel?
Jag sätter stämplar för att jag tror att jag ska kunna förstå mig på andra personer som jag inte känner sådär väldans bra.

Ganska konstigt att jag inte bara går fram och lär känna personen istället.




Kommentarer
Postat av: Tild!

Sv; Gofika på tisdag BLIR AV.

Annars kanske vi tappar hjärncellerna på riktigt :D

2011-01-28 @ 10:55:34
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0