Yesterday yay yay yay

Jag hade en riktigt fin alla hjärtans dag igår måste jag säga! Fick spendera skoldagen med massa fina människor som gör mig glad och efter skolan gav jag mig själv lite uppskattning genom ett par nya fantastiska braller!
Efter det mötte jag upp min Daniel och vi åt gomat på Tatung och sen hyrde vi Harry Potter och Halvblodsprinsen (som jag då ännu inte hade sett)och kröp ner i soffan med godis och tårta och bara hade det mysigt!

Som jag skrev i det förra inlägget så tycker jag att alla dagar borde vara ämnade åt kärlek, men jag tror även det är bra att folk påminns om det med en särskild dag. Det var verkligen kul att traska runt i centrala Skellefteå en måndagskväll och träffa så mycket folk!! Tummen upp!

Utanför CK hade någon underbar människa placerat ut denna:



Han livade nog upp många liv med det där påhittet!

Något som gjorde mig en aning konfunderad men mest road var att jag mötte min gamla NK-lärare Dag på Tatung igår - igen! Sedan jag började ettan på gymnasiet har Dagge varit där samtidigt som jag 3 utav 4 gånger!!!!
Han måste ju för tusan vara en stammis - annars är det något mystiskt i görningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0