Som rosa moln på en mörk himmel

Skönare än vanligt att träna idag.
Omvandla stress och jobbiga tankar till energi och känna styrkan i kroppen.
Fortsätta springa även fast man tror att man inte orkar mer.
Låta hjärnan vila och kroppen kämpa för omväxlingens skull.

Efteråt, varm och avslappnad. Trots den svarta himlen kunde jag se de rosa molnen utanpå när jag vandrade tillbaka till lägenheten.
Thomas di Leva på tv:n när jag kommer hem, han har fått ett eget hotellrum och är lika fin som vanligt.
Han får en egen teblandning i en likadan burk som jag har i lägenheten. Allt känns bra igen.

Idag när jag gick in på Stadsbibblan blev jag positivt överraskad av hur många bra filmer de hade till utlåning. Som den fattiga student jag är blev jag överlycklig och lånade två stycken.
Ska värma pizza och te, slå mig ner i soffan och kika på en av filmerna "Les grandes personnes".



det ska vara gott att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0