Come waste away with me

Jättefin dag som inleddes med sovmorgon och sol!
Kylan spelar inte så stor roll när vintern är så vacker.

Sedan första skolveckan då den ena klasskamraten efter den andra insjuknat i förkylningar så har jag intalat mig att jag är immun från alla slags bakterier. Tyvärr verkar det inte stämma då halsen svider, huvudet värker och jag snyter mig 24/7 - antar att det bara är att börja hääärdaa!!

Sen vill jag rikta ett gäng kramar till min mustiga/mystiska/magiska Mathilda som fick gallanfall och stannade hemma från skolan idag. Krya på dig tjejen!


Det är fint att ha en vän som klappar en på hakan i farliga fika-tider.
Och alla andra tider med för den delen.

Kommentarer
Postat av: tild

klapp klapp

mest troligt magkatarr för att jag är så bitter, men säg någon som inte kommer genomlida en magkatarr någon gång!

2011-02-11 @ 07:26:36
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0