Last friday night

Vad kan jag säga om gårdagskvällen?
- Den var alldeles fantastisk!!!
Förfest och firande av Emelie med fina vänner, nice musik och otroliga tårtor av alla de slag!♥

Fick skjuts av Cia in till stan där vi mellanlandade hos Julia en stund innan vi traskade till Olles!
Och där var jag lycklig - träffade upp födelsedagspojken Hannes, Mathilda och Carro och de var alldeles ljuvliga som vanligt!! :D Var tokfullt med folk så jag hittade massa fler trevligt folk också till min stora glädje!
Roligt och fartfyllt var det!

Mina fötter dog i de nyinköpta kilklackarna och vid stängningsdags vinglade jag hem till Mia där hon, thild, carr hannes å jag käka chips och fudge tills jag traskade den sista biten hem för att sova.
TACK allihopa för en jättehärlig kväll! :D



Bild från förra helgen av Helenah! Men typ sådär vare igår också! ;)

Nu lagar jag lax, varvar säkert! med musikhjälpen och befinner mig i någotslags bakis-melankoli-lugn-trötthet-mys stämning och försöker tagga om till en tvådagars ... får se hur det går! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0