It's beginning to look a lot like christmas.

Hade en tokhärlig kväll igår med Emelie, Soffe, Fanny och Marcus som började hos mig med massa te och slutade med en jättelång bilfärd och sladdar runt hela stan med chips och skönsång i baksätet
- jullovet fick verkligen en superljuvlig start! Tack hörni! ♥ :D

Den här dagen har spenderats med mamma och syrran och julkänslan har äntligen börjat krypa fram!
Har kommit fram till att jag har svårt att frammana den känslan när det är julstressigt som tusan och jag har mycket annat att tänka på men nu är den här terminen slut och jag kan andas ut!

Det har varit jättehärligt att umgås med mina fina tjejer idag och bara ha tagit lugnt men förutom det har julkappsinlagningen varit höjdpunkten!
Det är nog det absolut roligaste jag vet under julen, att få slå in och rimma på alla julklappar! :D
Dock så tar det tid (hela 4 timmar för mig!) men det är det värt för det är så mysigt att pyssla och hitta på fina rim.

Rimstugan på P4 är väldigt ljuvlig också och en tradition (enda dagen på året jag sviker P3!)

och NU är jag redo för julen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0