I know we could live tomorrow, but I don't think we should wait.

Åh vad glatt och skönt allting kan vara!
Spenderade gårdagskvällen hos Daniel och hans familj med god mat och mycket vil och gos
- var fan utslagen!

Idag var det sovmorgon som gällde, sedan se monologer på skolan och till sist göra klart scenografimodellen till morgondagens redovisning. Slutade alltså skolan tidigt och därför satt det perfekt med kaffe, te, praliner, kexchoklad och skönsång hos Mia med henne och Mathilda! Superhärligt och mysfaktorn var på topp -
tack tjejer!!

Strax ska jag bege mig till efyran för jobb med min underbara teatergrupp
- jag har nog ett av världens bästa jobb! :D

Mia;


Mathilda;



Blir fan sugen på en själv! Nu när man tagit körkort kanske man skulle bjuda sig själv på en present? ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för besöket! Underbart att få se dig igen. Klart du ska ha en present :)

2011-12-08 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0