Delirium

Hemma nu och trött som ett ägg - men förjäkla kul har jag haft det ikväll!
Föreställningen gick alldeles galant förutom att teknikern var lite strulig (jag..!)
Bra jobbat goingar - blir så glad av att titta på er! :D

En bild på några av dem från i somras! ♥



Nudå? Skulle vilja gå och lägga mig och sova i en miljard år.
Men samtidigt känns det typ som om jag har typ en miljard ogjorda skolarbeten att göra...

Blir nog en kompromiss med att slå in några julklappar, äntligen önska en låt på musikhjälpen,
sedan sova och hoppas på att jag orkar ta tag i samhällsen och scenisk produktion på lördag! (A) 

Tur jag är flitig och disciplinerad och klok och har framförhållning osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0