ÄNTLIGEN!

Åh äntligen äntligen äntligen äntlgen äntligen är dagen som jag sett fram emot så himla länge kommen;
- FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORTET!!!

Har fan jobbat och sparat ihop pengar i tre år till detta, tränat att köra som fan, blivit tjatad på i oändlighet, skrikit och gråtit över mina misstag, pluggat som en dåre och känt mig i paniktillstånd de senaste tre dagarna 
- och allt var så himla värt det!!!

Gissa om jag är lycklig nu eller? ;)




STORT TACK till mamma, pappa, Danne och Jesper för allt ert tålamod och stöd i detta,
utan er hade jag nog inte grejat det!  ♥ Fan vad bra vi gjort det!!

Kommentarer
Postat av: Alma

GRAATTIS IGEN! :D

2011-12-07 @ 14:57:17
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0