Take my by the tongue and I´ll know you

Jag gillar att vara med Daniel.
Jag gillar att palla äpplen.
Jag gillar att jag kunde sova hela tio (!) timmar inatt.
Jag gillar sms man blir sådär jätteglad av.
Jag gillar mina klasskamrater och lärare.
Jag gillar att bara ha teaterlektioner en hel dag
- teaterlektioner som inspirerar som bara den också.
Jag gillar kaffe och påtår i samband med det ovanstående.
Jag gillar min mormor
- att bara sitta där och fika, prata, uppröra sig över allt skit i samhället (snöskottning och bristande mentalvård! HELVETE!!!) skratta så man gråter, lösa korsord tillsammans och få de bästa råden i världen.
Jag gillar att få lön.
Jag gillar (ännu mer!) att få tusen spänn mer i lön än vad jag först hade räknat ut!!!
Jag gillar att unna mig mjukt toapapper nu när jag är rik.
Jag gillar Mathilda - så nu cyklar jag dit!

Och självklart så avslutar jag det här inlägget med en bild som jag också gillar väldigt mycket:




Kommentarer
Postat av: Tild

Mumsmutta!

2011-08-25 @ 22:51:32
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0