I samma längtan lever vi kvar på nytt.

"Ge mig mer att dö för.
Ge mig evig lycka, evigt liv.
Ge mig tid och finans.
Distans och balans.
Någonstans i en dans i vårt avlånga land."

/ those swedish bears

Höstigt i luften och så mycket fint.
Ny kurs med den där långa, roliga läraren.
Spännande och intressanta samtal redan första dagen.
-Känner att jag kommer att utvecklas.
Inspark med ettorna idag, massa nya namn och massa kaos,
så det brukar bli med många människor med stark energi
- tur vi hade kakor och leenden.
Satt kvar och prata på skolan med två av de goaste och var glad!

Köpte sex månaders hälsa på vägen hem
- jag ska bli en stark kvinna på alla sätt!

Höstigt i luften och så mycket fint.
Men vissa vindar blåser lite alltför kyligt för min smak.



Tre månader sen och jag blir alldeles nostalgisk!
Längtan efter att flänga igen blir överväldigande.

Kommentarer
Postat av: emsan

åhh älskade ellan, jag vill flänga runt hela jorden med dig!!

saknar som turkiet som faaaaan.. kom hem för tre månader sedan idag.. :(

2011-09-01 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0