Den svenska björnstammen.

Tacksamhet.
Det är vad jag känner just nu.

I fredags hjälpte min fantastiska mamma mig att storstäda lägenheten och det var verkligen guld värt!!
Mycket vatten har runnit under många broar sen jag städade där sist om man så säger... heh!
- Men nu äre fint tack vare mamma!

Fredagskvällen/natten spenderades i Bersan med bra film, mycket prat, många skratt, scones, litervis med violte, tids som togs igen och framförallt de fantastiska carro&thild!

På lördagen vaknade jag upp till Walk of life och bättre start kan man ju inte få?!?! :D
Åkte på loppis med thild, mia och ville och köpte inget för att jag är så fattig - men fick en bok ändå!
- Tack! Sen fick jag kaffe hos Mia och det var så gott att jag missa bussen...

...men hitta en ny med en trevlig busschaufför och en hyvens kille som lät mig gå först in i bussen! (=såna små fina saker som gör mig så glad!!!) jag kom fram till Byske där min fina Emelie mötte mig så vi for hem till henne och pratade och åt supergod middag! Soffe kom också och gosade med oss, pratade och smidde framtidsplaner!!!

På söndagen kom min fina papp och hämtade hem mig till vischan där jag jobbade och stod i tills jag fick middag och danne dök upp så jag hade de mysigt med han hela kvällen!!

Idag har jag utmanat mig att inte göra något alls. Detta är en tuff utmaning för mig som är så extremt rastlös av mig. Men jag har sett tv, läst en bok, promenerat i regnet och bakat en kaka vilket varit mycket lugnt och trevligt,
så jag fick mig då en avslappnad dag iallafall! :D Välbehövligt!!

...och dit jag först ville komma;
fan vad glad och tacksam jag är för de senaste dagarna och allt fint och alla fina som hänt mig!♥


och nu börjar det fan bli mörkt om kvällarna igen!
känner paniken sakta växa upp inom mig men det gäller att försöka välkomna mörkret med så öppna armar som möjligt, det går ändå alltid bättre än vad jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0