springspringpsringspringspringspringspring

Vad kan jag säga om igår?
Det var fan en sagolikt vacker samling av tjugofyra timmar.

En av de finaste känslorna är att vakna bredvid min mjuka guldklimp så det var gos!
Solen sken och jag med den, avnjöt sommarens första glass på en bänk i solskenet med ett gäng classmates efter teaterlektionen och ett gäng goa kaffekoppar, hade en superstark fredagskänsla!

Inte blev det sämre av att käka tokgod middag tillsammans med Soffe och Emelie, titta på Soffes träning och få spring i benen av alla fotbollsminnen, hämta upp Linda och cruisa runt i Byske med radion på högsta volym eftersom (trumvirvel) världens vackraste Sofia Lindgren tagit körkortet!! (Grymt jobbat going!!)
Prata, skratta och käka tokgod äppelkaka - uppdatera sig om allt nytt osv! :D

Kvällen avslutades med att Soffe och Emelie slingade mitt hår!
Det var sannerligen på tiden men jag blev ändå förskräckt över att resultatet blev så ljust, men nu ett tag efter börjar jag känna mig riktigt nöjd! Tack för hjälpen brudar!

varning för blondie!!


idag har fan inte varit dålig den heller!
har badat, smakat mjukglass och sett film om da vinci
de flesta människorna jag mött på vägen har haft ett leende på läpparna,
jag har försökt besvara vartenda ett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0