Låt mig tala till punk

idag har jag krigat mig igenom en jäkla massa små måste-göra-grejer och svettiga korvar
sen krigade jag på volleybollen också - men det var mest kul!

många små saker har retat min hjärna
men jäkligt många små saker har fått mig att le just idag!
som tjejen,
på cykeln som log så fint när vi susade förbi varandra för en ynka sekund
hon log säkert inte ens åt mig
men det spelar faktiskt ingen roll
det var ändå fantastiskt

dagens härligaste: Sitta ute på lunchrasten med några sköna lirare och släppa ut en massa agg samtidigt som solens strålar värmde en! Och teatergruppen! Åh vad de är fina! Så jävla fina!

just nu väntar jag andäktigt på att klockan ska slå elva så att "P3 ligga" ska börja
- ska bli roligt att utröna vad det är för något mystiskt program!



- åååhhh gullegostjejer! te-party-picknick all over again?!!! :D :D :D
jag vet att ni vill!!


Kommentarer
Postat av: tild!

klart vi vill!

2011-04-29 @ 08:04:22
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0