Jag drömde att vi rymde, och allting stämde

Cyklade som sagt till Thild tidigare idag och det var väldigt fint -
vi mumsade minisemlor och fanta och såg en tämligen bra (fast flännig) film!
Önskade att jag kunde stannat längre men istället var det dags för att kamma in några vuxenpoäng d.v.s drog till banken på ett möte för att kunna sätta mina pengar i fonder. Förstod knappt vad den där banktjänstemannen talade om i början, men det klarnade till lite i knoppen på mig mot slutet och nu sparar jag alltså i fonder.
Fan ... känner mig skitgammal!!!

Har ätit med mamma och pappa och det var ganska mysigt!
Nu är de och handlar och under tiden sitter jag här och beundrar utsikten genom fönstret.
Den stora snöhögen jag hoppade i för några månader sedan har smält ihop till en liten pöl och min cykeln är inte ensam i cykelstället längre, nu får den trängas med en massa andra.
Solen skiner med ett varmt och vackert ljus och vindarna är varma och ja - jag slutar aldrig förundras över hur årstiderna förändras! ....samt hur konstigt det är att jag inte är ute och njuter av min favoritårstid istället för att sitta här framför datorn...



- sånt här ljus förresten! precis såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0